Žádost o koordinované stanovisko Odboru stavebního úřadu, územního plánování a životního prostředí

K projektové dokumentaci pro
Územní řízení
Stavební řízení
Sloučené řízení
Územní souhlas
Ohlášení stavby
Dodateční povolení stavby
Demolice
Terénní úpravy
Vyplní referent MěÚ:
Oblast Stanovisko, datum, podpis
Ochrana ovzduší
Nakládání s odpady
Památková péče
Ochrana ZPF
Ochrana přírody
Vodoprávní úřad
Les
  1. Žadatel nebo zplnomocněná osoba
    Fyzická osoba - žadatel
    Fyzická osoba podnikající
    Právnická osoba
  2. Identifikace stavby:
    Název stavby (jiné aktivity):
    Katastrální území:
    Parcelní čísla pozemků, na kterých se bude nacházet stavba, zařízení nebo na kterých bude konána činnost:
    Základní popis stavby, zařízení, činnosti:
  3. Vaše osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se zákonem 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů a Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) č. 2016/679, ve znění pozdějších předpisů. Dokumenty jsou zpracovávány po dobu od data podání žádosti do data vyřízení žádosti a dále archivovány dle spisového řádu úřadu po dobu 5 let od uzavření spisu. V rámci zpracování jsou dokumenty s osobními údaji předávány příslušným orgánům města a pověřeným pracovníkům městského úřadu za účelem vyřízení žádosti. Bližší informace o zpracování osobních údajů organizací a Vašich právech jsou zveřejněny na internetových stránkách města.
  4. Ve Svitavách dne
    ………………………………
    Žadatel je registrovaný na Portálu občana
  5. Přílohy
    • Projektová dokumentace
    • Plná moc vždy v případě zastoupení